Preturi Promovare Google Ads

Iti dezvoltam afacerea cu strategie de promovare Google Ads profesionala si personalizata

Pret configurare campanie de promovare Google Ads.

 

– Analiza Produselor sau Serviciilor Oferite – Primul pas in configurarea campaniei Google Ads este analiza cererii pe piata. Daca clientii nu cauta anumite produse sau servicii pe care le oferi pe Google, atunci, evident, publicitatea pe Google nu va functiona pentru aceste tipuri.

-Analiza Concurentei – Analizam concurenta si identificam cuvinte cheie mai putin folosite pentru a reduce costurile campaniei Google Ads.

– Analiza Costurilor – Inainte sa finalizam lista de cuvinte cheie, trebuie mai intai sa ne asiguram ca acestea sunt profitabile.

-Creare reclamelor cu impact puternic – Lucram impreuna pentru a crea text care sa atraga clientul catre site-ul tau.

– Pentru a minimiza costurile si a maximiza profitul, setam campania in functie de zona in care comercializati produsele sau serviciile.

-Cream strategie personalizata de licitatie pe cuvintele cheie alese pentru campania de promovare Google Ads.

 

 

Pret administrare campanii de promovare Google Ads

Tarifele de administrare difera in functie de bugetul de campanie pe care il gestionam. De exemplu, daca alocati 800€ buget de promovare, la acesta adaugam 80€ pentru administrarea campaniei. Bugetele de promovare si preturile de administrare sunt calculate lunar.

*Preturile sau comisioanele de administrare ale campaniei Google Ads nu sunt influentate de durata contractului.

*Plata se face in avans, inainte de inceperea lunii in curs ca perioada de promovare.

*Preturile de aministrare a campanie de promovare Google Ads afisate nu contin TVA.

*Nu acordam o atentie mai mare pachetelor cu buget mai ridicat, toate campaniile de promovare Google Ads fiind optimizate pentru un rezultat maxim.

INTREBARI FRECVENTE

Simpla afisare a site-ului pe Google este taxabila?

Nu. Doar atunci cand clientul da click pe anunt si ajunge pe site se taxeaza de catre Google si se considera cost pe click.

Pot aparea costuri suplimentare pe timpul derularii campaniei Google Ads?

Nu. Bugetul este stabilit la inceput si nu pot aparea costuri suplimentare.

Pot sa ma razgandesc si sa cer inlocuirea unei reclame cu alta?

Da. Ne poti contacta prin mail sau telefonic sa ne spui ce modificari vrei sa aducem campaniei tale. Este important insa de retinut ca orice modificare ce urmeaza sa fie adusa campaniei sa respecte conditiile unei optimizari corecte, dar si politicile Google.

Pentru ce gen site-uri este recomandat Google Ads?

Pentru toate genurile de site care doresc sa aiba o prezenta activa online, care se ocupa cu vanzarea de produse, prestari servicii, oferte noi, evenimente si care nu incalca Politicile Google.

Cum aflu statistici despre campania mea?

Saptamanal se transmit rapoarte detaliate cu privire la evolutia campaniei – cuvinte cheie care au inregistrat accesari si costurile aferente.

Am avut mai multe accesari pe pagina decat cele trimise in raport. Platesc in plus?

Nu. Rapoartele noastre indica numarul vizitelor pe site provenite DOAR din Google Ads. Alte vizite provenite din alte surse nu au legatura cu campania Ads si, prin urmare, nu avem informatii asupra lor si nici nu au cum sa genereze costuri in Ads. De exemplu, daca lansezi o campanie de email marketing, traficul generat nu are nicio legatura cu cel provenit din Ads.

Ce se intampla daca bugetul pe zi nu a fost terminat?

In cazul in care limita zilnica setata pentru cosum nu a fost atinsa, diferenta ramasa din bugetul zilnic alocat se reporteaza pentru ziua urmatoare, prin urmare nu exista pierderi.

Pot sa aleg spre ce pagina din site sa fie directionata reclama?

Da. Reclama poate fi directionata pe oricare din paginile site-ului, dar recomandam cu tarie ca pagina din site destinata promovarii sa aiba un continut unic, cu cat mai multe informatii clare si concise si, bineinteles, relevante.

Ce inseamna trafic targetat?

Traficul targetat se refera la vizitatorii direct interesati, care vor ajunge pe site-ul tau ca urmare a unei setari speciale in campanie care conditioneaza acest lucru: setarea unor cuvinte cheie cat mai relevante care vor face ca reclamele sa apara in primele rezultate Google doar pentru cei care le folosesc efectiv in cautarile pe Google. Exemplu: Sa spunem ca ai o afacere si comercializezi produse cosmetice. Site-ul va aparea doar pentru cei care cauta “produse cosmetice” (sau alte cuvinte cheie relevante pe care le setam) – astfel, doar cei interesati de ceea ce oferi ajung pe site. Daca cineva cauta pe Google “dresaj pentru caini”, site-ul nu va aparea, cautarea fiind considerata irelevanta.