Tarife Promovare Google Adwords

Start

buget 300-870 lei/luna
  • 600 – 1.740 Accesari/Luna*
  • Analiza Cuvinte Cheie
  • Analiza Concurenta
  • Campanie Cautare
  • Campanie Google Display**
  • Ad Group-uri: 4
  • Setare Cuvinte Cheie
  • Creare si Optimizare Anunturi
  • Analiza Scor de Calitate
  • Administrare Campanie+ Buget
  • Ajustare Cost pe Click
  • Rapoarte Periodice
  • Suport Clienti Email
  • Durata contract: minim 1 luna
  • Comision administrare 25%***

Basic

buget 900-1770 lei/luna
  • 1.800 – 3.540 Accesari/Luna*
  • Analiza Cuvinte Cheie
  • Analiza Concurenta
  • Campanie Cautare
  • Campanie Google Display**
  • Ad Group-uri: 8
  • Setare Cuvinte Cheie
  • Creare si Optimizare Anunturi
  • Analiza Scor de Calitate
  • Administrare Campanie + Buget
  • Ajustare Cost pe Click
  • Rapoarte Periodice
  • Suport Clienti Email
  • Durata contract: minim 1 luna
  • Comision administrare 20%***

* Numarul de accesari este calculat la un cost mediu pe click de 0.5 lei.  Printre factorii care influenteaza direct costul pe click se numara atat concurenta existenta pe fiecare domeniu de activitate (cu cat concurenta este mai mare, cu atat costul pe click poate fi mai ridicat), cat si calitatea si relevanta paginii promovate din site in raport cu setarile campaniei.

**Campania Google Display este optionala – se percepe taxa de 100 RON (fara TVA) pentru crearea si implementarea de bannere personalizate in campanie.

***Comisionul de administrare este calculat procentual in functie de suma alocata campanie de promovare, dar acesta nu poate fi mai mic de 100 RON(fara TVA)

9
Plata se face in avans, inainte de inceperea lunii in curs ca perioada de promovare.
9
Preturile sau comisioanele de administrare nu sunt influentate de durata contractului.
9
Preturile reprezinta exclusiv bugetul de promovare in campanii Google AdWords,  fara comisionul de administrare.
9
Preturile afisate nu contin TVA.
9
Ad Networds Solutions nu acorda o atentie mai mare pachetelor cu buget mai ridicat, toate campaniile fiind optimizate pentru un rezultat maxim.
t

Cum functioneaza Google Adwords

  1. Se seteaza reclamele cu legatura directa pe site si cuvintele cheie relevante afacerii.
  2. Ex: “magazin online jcuarii copii”, “jucarii copii”
  3. Utilizatorii interesati cauta dupa aceste cuvinte cheie
  4. Google clasifica anunturile (licitarea reclamelor)
  5. Reclamele relevante sunt afisate.
  6. Plata se face numai atunci cand se face click pe reclame, adica atunci cand deja potentialul client se afla pe site-ul promovat.

Contacteaza-ne pentru mai multe informatii

contact@networds.ro

Formular de Contact