De la branduri globale pana la competitori locali, majoritatea foloseasc Adwords in aceste vremuri. Daca corporatiile investesc sume foarte mari in Adwords, asta nu inseamna ca promovarea prin Adwords nu este accesibila afacerilor cu bugete mici de promovare. Daca campaniile sunt administrate corect, publicitatea prin Adwords poate avea succes si pentru afacerile cu buget redus de promovare.

6 motive pentru care promovare prin Google Adwords este eficienta pentru IMM-uri:

1. Adwords este usor de masurat
Daca comparam cu marketingul traditional, publicitatea online este mult mai usor de promovat si de masurat datele si impactul. Iar in marketingul online, Adwords este cel mai usor de masurat. Poti masura totul, de la vanzari pana la cate persoane au vizionat anuntul tau. Poti masura cati oameni au accesat anuntul si cati s-au convertit in leaduri sau clienti.
2. Adwords, o investitie care aduce profit
Construirea unei campanii de succes poate necesita ceva munca dar odata ce campania e setata corespunzator nevoilor afacerii, aceasta devine profitabila prin traficul de calitate targetat adus catre site.
3. Adwords e instant
La o campanie SEO cu optimizare on-site si link building poate dura luni de zile pentru a vedea ceva rezultate. In schimb, Adwords iti permite sa incepi foarte repede. Odata ce campania e setata si anunturile aprobate, acestea vor aparea in rezultatele cautarilor pe Google si site-ul incepe sa primeasca trafic.
Prin Sistemul Pay-per-click, cu Adwords vei sti ce cuvinte cheie sunt capabile sa directioneze trafic de calitate catre site-ul tau.
4. Adwords e agil
Cu toate datele pe care le aflam, putem aduce modificari campanie astel incat sa imbunatatim rezultatele. Adwords permite masurarea si imbunatatirea constanta a campanie. Schimbarea unui titlu, a unei descrieri sau a unor cuvinte cheie poate aduce rezultate impresionante campaniei. Testezi>analizezi informatia>ajustezi campania>imbunatatesti rezultatele.
5. Anunturile Adwords ocupa tot mai mult spatiu in rezultatele de pe Google
Peste 80% din rezultatele cautarilor afisate de Google contin anunturi Adwords. Adevarul e ca Google terbuie sa faca bani iar principalul venit al companiei este din Adwords.
Asta nu inseamna ca Google va renunta intr-o zi la cautarile organice, insa inseamna ca daca nu-ti promovezi afacerea prin Adwords, pierzi potentialii clienti in fata concurentei.
6. Adwords iti permite sa targetezi cuvintele cheie care sunt greu de atins
Sunt cuvinte cheie care sunt cruciale pentru orice business(in functie de domeniu de activitate), dar marile companii au deja un loc in primele rezutate pe cautari organice. Adwords iti permite sa apari in primele rezultate pentru cautari pe orice cuvinte cheie.
Adwords e o strategie fantastica pentru toate tipurile de afaceri, iti permite sa apari in fata potentialilor clienti cand acestia cauta pe Google produse sau servicii pe care le oferi.